۴ پاسخ

منم با روغن زیتون چرب میکنم از کی ترک میخوره شکم

زیتون عالیه

نه اونم خوبه،بادوم تلخ بهتره

نه من گاهی زیتون میزنم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 مامان جوجه🩵👶🏻🐣🧸 ۲ ماهگی
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری