۵ پاسخ

من دکترم کرم داده بهم
هرزگاهی هم روغن نارگیل میزنم

ان شاءالله بسلامتی همه تجربه میشه برات من کوه تجربم😅😅

من سه بچه آوردم هیچیم نزدم اینم چهارمی اینم نزدم ترکم برداره میره🥰

من کرم ضد ترک ، روغن شترمرغ،روغن بادوم زدم اما اخرش ترک خورد هفته ۳۴... آخرا ترک میخوره حتی با کرم

روغن ارگان من برا موهام میزنم
ولی روغن زیتون و کرم ضدترک استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری