مامانا عدس مجازه بریزم توسوپ پسرم

۳ پاسخ

بچتون ماشالا توی ۸ماهه،
من از ۵_۶ ماهگی دادم به دخترم
دکترش گفت دال عدس هم بدم بهش

اره عزیزم

بله من از پنج ماهگی میدم

سوال های مرتبط

مامان الناوتوراهی مامان الناوتوراهی ۱۵ ماهگی
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه ۱ سالگی
مامان نوراونیلا مامان نوراونیلا ۱۳ ماهگی
مامان الناوتوراهی مامان الناوتوراهی ۱۵ ماهگی