۲ پاسخ

من ازنصفم یکم کمترمیزارم

یدونه یک گرمی بزار اگه میخواهی کامل تخلیه بشه شب بزار موقع خواب تا صبح حتما کار میکنه

سوال های مرتبط

مامان آقا امیر ماهان مامان آقا امیر ماهان ۱۳ ماهگی