دوستان شیاف گلیسرین ۱ ضررندارره؟؟؟

۲ پاسخ

آره عزیزم گلیسیرین ۱ ضرر داره چون برا بزرگسال اون گناه داره باسن بچه از داروخانه برای نوزاد کوچیکتره اونو بگیر ولی اگه ۴ ۵ روزه مدفوع نکرده براش بزار همیشه ازش استفاده نکن اگه گذاشتی
براش دیگه استفاده نکن تا دو روز ببین تو این دو روز مدفوع می‌کنه اگه نکرد ببرش دکتر تا براش دارو بنویسه

برای بچه ۴ ماه؟؟؟؟
چرا ضرر داره
شیاف نوزادان هست
خیلی کوچولوعه
از اون بگیر
یک بزرگه

سوال های مرتبط