اقدامم شیاف پرژستورون مقعدی میزنم واژینال بهتره یا مقعدی؟

۵ پاسخ

مقعدی سخت نیست؟

مقعدی بهتره من واژینال تا دو ماه زدم عفونت میکنی تماما بعدهمش باید در گبر خوب کردن عفوننتت باشی

مقعدی بهتره

تو اقدام برایه چی میزاری دکتر گفته؟🤔

منم دکتر برام نوشته ولی نگف معقدی بزنم یا واژینال برای چی خوبه؟؟

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا هفته هجدهم بارداری
درانتظارنی نی🥺 درانتظارنی نی🥺 قصد بارداری
مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد