خانومایی که دوماهه باردارید چه علایمی دارید ؟؟؟

۵ پاسخ

زیر دلم بعضی وقتا تیر میکشه نوک سینه هام درد میکنه بعضی وقتا همین

تهوع فقط

من دوماهه باردارم لک و خونریزی دارم و شکم درد و کمردرد

هیچی فقط نوک سینم درد داره بیحالم

درد سینه، کمی حالت تهوع، کمر درد

سوال های مرتبط

مامان جوجم 🐥💙 مامان جوجم 🐥💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هدیه مامان هدیه قصد بارداری
مامان حسن🧒🏻حسين👶🏻 مامان حسن🧒🏻حسين👶🏻 هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تربچه🫜 مامان تربچه🫜 هفته یازدهم بارداری