خانومایی ک ۱۰ روز ار ازادسازیتون میگذره چه علائمی دارید؟

۶ پاسخ

من ۹ روز میگذره خیلی ترشح دارم یکم هم دردای پریودی و تیر کشیدن میادو میره

من صب میشه یازده کمر درد دارم باهم هستیم؟

ایشالا که همین ماه دامنمون سبز شه

سختیش اینه علائم هردو یکیه😑

شما چه علائمی داری عزیزم؟

برای من ۱۴ روز میگذره
و امروز موعدمه
حساسیت سینه
گاهی زیر دلم تیر می‌کشه
و هی فکر میکنم پریود شدم اما خبری نیست

سوال های مرتبط

مامان خرگوشک🐰 مامان خرگوشک🐰 قصد بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری