۸ پاسخ

من روز ۱۱ آزاد سازی هستم
و همچنان منتظر که ۱۴ روز بگذره تست بزنم
روزای آخر دیرتر طی میشه

انشاالله ک میشی عزیزم ناامید نباش

فلوکول چند داشتی چند تا ک آمپول زدی

ترشح تخمک گذاری باید چه رنگی باشه ؟

چطوری بود عزیزم بعد چند روز داشتی

آمپول آزاد سازی رو چجوری باید بگیرم باید با نسخه باشه؟

ترشح تخمک گذاری هم داشتی عزیزم ؟

من دیروز و پری روز زدم خیلی سردرد و حالت تهوع داشتم

سوال های مرتبط

مامان جوجم 🐥💙 مامان جوجم 🐥💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شقایق مامان شقایق هفته پانزدهم بارداری
مامان دخترام وتودلی🤰 مامان دخترام وتودلی🤰 هفته هشتم بارداری