خانومایی ک ب تازگی iuiکردید چ علائمی دارید

۳ پاسخ

از روز ۸ ب بعد زیر دلم میگیره ول میکنه احساس خستگی دارم شاید از شیاف پروژسترون باشه
الانم وسط pms دردام بیشتر شده نمیدونمم از چیه

من ۲ اسفند انجام دادم هیچ علائمی ندارم😂

چند شد هزینه ‌ش؟

سوال های مرتبط

مامان شقایق مامان شقایق هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجم 🐥💙 مامان جوجم 🐥💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامانی منتظرتم مامانی منتظرتم قصد بارداری
مامان فلفل🌶💙 مامان فلفل🌶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری