این ماه لتروزول خوردم دو روزه امپول ازاد سازی زدم تا ببینیم خدا چی میخاد
من ۵ روز تاخیر بدون هیچ علائمی ۳ روز پیش بیبی زدم منفی بود
6روز،هیچی🙄
تازه 5شنبه حواسم نبود یه لیوان دمنوش تپل نعناآویشن خوردم،یه هفتهای هم میشه روزی یه ساعت پیاده روی تند و دوی آروم رو شروع کردم،فردا هم نوبت پاپاسمیر دارم😂
الان4ماهه ورزش و چکاپ و رژیم و..عقب انداختم که مبادا باردارباشم و اتفاقی بیوفته،این ماه دیگه گفتم تاکی زندگیمو متوقف کنم بابا اگه خدا بخواد بشه میشه نخوادم نمیشه.
۵ روز ترشح ضعف
هفته ده بارداریم تا امروز نمیدونستم باردارم😁بچه دومم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.