۵ پاسخ

این ماه لتروزول خوردم دو روزه امپول ازاد سازی زدم تا ببینیم خدا چی میخاد

من ۵ روز تاخیر بدون هیچ علائمی ۳ روز پیش بیبی زدم منفی بود

6روز،هیچی🙄
تازه 5شنبه حواسم نبود یه لیوان دمنوش تپل نعناآویشن خوردم،یه هفته‌ای هم میشه روزی یه ساعت پیاده روی تند و دوی آروم رو شروع کردم،فردا هم نوبت پاپ‌اسمیر دارم😂
الان4ماهه ورزش و چکاپ و رژیم و..عقب انداختم که مبادا باردارباشم و اتفاقی بیوفته،این ماه دیگه گفتم تاکی زندگیمو متوقف کنم بابا اگه خدا بخواد بشه میشه نخوادم نمیشه.

۵ روز ترشح ضعف

هفته ده بارداریم تا امروز نمیدونستم باردارم😁بچه دومم هست

سوال های مرتبط

مامان خرگوشک🐰 مامان خرگوشک🐰 قصد بارداری
مامانی منتظرتم مامانی منتظرتم قصد بارداری
مامان فلفل🌶💙 مامان فلفل🌶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری