خانومایی که باردارهستین قبل تست چه علائمی داشتین؟

۹ پاسخ

ضعف خستگی تهوع

علایم پریودی داشتم دا درد کمر داد ضعف و خستگی

دقیقا علائم پریودی درد سینه درد خفیف زیر دل شباهم بدنم گر میگرفت

دل درد

علائم پریودی و اینکه سر گیجه داشتم
بعضی مواقع
اشتهام زیاد شده بود

خیلی عصبی شده بودم و دل درد پربودی داشتم

من فقط درد پریودی داشتم و دیگه هیچی

دردتخمک گزاری و ترشحش قطع نشد تا موعد ولی درد شدید پریودیم داشتم و اس*هال بودم مثه وقتی میخواستم پریود شم و سرگیجه شدید در حد غش که رفتم زیر سرم

تموم علاعم پریودی

سوال های مرتبط