ان شاءالله به حق این شب عزیز همین طور شما
فردا پانزده دوباره میزنم چی میشه دعا کنید
من چی دوازده هاله و امروز دوباره زدم اما با بی بی چک نواری ونسلتو یه هاله خیلی محو افتاد بزور دیده میشد هیچی دیگه آن هاله های قبلی فکر کنم به خاطر آمپول بوده بازم شکر هر چی خدا بخواد
هرررر علائمی که فکرشو بکنی داشتم 😑
تکرر ادرار. یبوست .حساس شدن به بو.گرگرفتن.درد زیر شکم و کمر و... همه چی غیر از تهوع و درد سینه
امروز ۱۳ازادسازی درد پریودی دارم اب میاد انگار ازم نمیدونمچرا اینم بی بی چکم
ان شاءالله اینماه مثبت میشی عزیزم بحق امشب🤲🤲😍😍
علائم خاصی نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.