منم علایمی ندارم
فقط بعضی وقتا زیر دلم یا پهلو چپمم درد میکنه
سینه درد
شکم درد
ترشح آبکی شفاف و سفید کاهی توش مثل نخ سفید هست
منم علایمی ندارم
منم مثل تو. این ماه به عالمه دارو و آمپول زدم
۵ روز پیش هم آزادسازی زدم
خیلی خیلی کم سینه درد دارم که فکر کنم برا آمپول آزادسازی هست و زیر شکمم گرفتگی دارم که ماه های قبلم داشتم
همینا
و از وقتی آمپول زدم خیلی خوابالو شدم
منم ۱۰ روز مونده هیچ علائمی ندارم🙄
من ۹ روز به علاعم توجه نکردم
ترشح سفید رنگ و شفاف هم دارم
من 8روزم سینه هام یکم درد دارن بی اشتها یکمم سردرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.