خانومایی که باهمیم چه علایمی دارین؟

تصویر
۸ پاسخ

منم علایمی ندارم
فقط بعضی وقتا زیر دلم یا پهلو چپمم درد میکنه

تصویر

سینه درد
شکم درد
ترشح آبکی شفاف و سفید کاهی توش مثل نخ سفید هست

منم علایمی ندارم

منم مثل تو. این ماه به عالمه دارو و آمپول زدم
۵ روز پیش هم آزادسازی زدم
خیلی خیلی کم سینه درد دارم که فکر کنم برا آمپول آزادسازی هست و زیر شکمم گرفتگی دارم که ماه های قبلم داشتم
همینا
و از وقتی آمپول زدم خیلی خوابالو شدم

تصویر

منم ۱۰ روز مونده هیچ علائمی ندارم🙄

من ۹ روز به علاعم توجه نکردم

ترشح سفید رنگ و شفاف هم دارم

من 8روزم سینه هام یکم درد دارن بی اشتها یکمم سردرد

سوال های مرتبط

مامان تربچه🫜 مامان تربچه🫜 هفته یازدهم بارداری
مامان شقایق مامان شقایق هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم هفته دهم بارداری