۷ پاسخ

مگه هر هفته میرید سونو؟؟؟ ضرر داره ..بهتره کمتر برید

۲۹هفته و یک روز ۱۴۰۰ بود ؟

من ۳۰ هفته ۱۷۰۰ بود

ن خوبه عزیزم اصل وزن گیری بچه یک ماهه آخره از هفته ۳۵ تا ۴۰ خیلیی وزن میگیره

خوب دکترت باید بگه که وزنش کمه یا نه کم باشه پودر لیدی بوه

من ۳۲ رفتم ۱۶۰۰ بود

ن خوبه نرماله

سوال های مرتبط

مامان نفس و ماهان مامان نفس و ماهان ۱۲ ماهگی
مامان بَشِه ی من🩵🩵 مامان بَشِه ی من🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی