سلام خانما
طول سرویکس تو سنوگرافی چی نوشته شده؟؟

۳ پاسخ

از 30بع بعد دیگه حساب نمیکنن

CRL اگر اشتباه نکنم

سرویکال ۰ من ت ۳۳ هفته رفتم سونو دیگ اندازش نگرفت انگا مهم نیس دیگ‌

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👩‍❤️‍👩 مامان دوقلوها👩‍❤️‍👩 ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱ ماهگی
مامان حنظله، اهورا💙 مامان حنظله، اهورا💙 هفته سی‌ودوم بارداری