چرا اروغ نمیزنه🫤این پوزیشن خوبه واسه اروغ گیری؟

تصویر
۷ پاسخ

یکم بالاتر ببرش سرش رو شونه ات باشه
یا رو دستت شکمشو بزار و بزن اروم پشت کمرش اروغشو زود میزنه

انشالله همه مادرها به آرزوهاشون برسه

خداااا

ازمنم طول میکشه تااروغ بزنه بعضی وقتا هم نمیزنه

روی دستت بزارش پشتش و ماساژ بده
یا بشونش

دعا کن منم چند روز دیگه از این اکسا با نی نیم بگیرم تنش سلامت باشه نی نیت انشالله❤️

اره خوبه عزیز دخترمن تو این سن نیم ساعت طول میکشید اروغ بزنه حتی اگه اروغشو نمیگیری ده دقیقه ی ربع تو بغلت تو همین حالت باشه خدایی نکرده اروغ رو دلش میمونه شکمش ورم میکنه خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۳ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان آرسن کوچولو مامان آرسن کوچولو ۸ ماهگی