چرا بچه آروغ نمیزنه ؟☹️

۶ پاسخ

30 تا بعضی موقع که زیاد گشنه باشه 40

گلم هر ۳ساعت کمه هر ۲ساعت بده
روی شونت بزار آروم بزن پشتش یه ربع ساعت نگهدار حتی نزد هم نگهدار که بعد رفلکس نگیره
حتما تشکشو شیب دار کن که شیر بالا نیاره
من تشک آنتی رفلاکس از روز اول براش گذاشتم اصلا رفلاکس نگرفت

وای من همه مدل رو امتحان کردم. حتا اینستا می‌زاره همونارم امتحان کردم. مگر چی بشه ضعیف بزنه خیلی کم. یا بعضی موقع باد خالی می‌کنه همین. ینی دیوانه شدم

باید سیر باشه وحداقل یک ربع پشت کمرش بزنین تا آروغ بزنه

معده اش پر باشه خودش اروغ میزنه

سیر نشده

سوال های مرتبط

مامان ماهورا🎀 مامان ماهورا🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان آرسن کوچولو مامان آرسن کوچولو ۸ ماهگی
مامان یکتا جانی مامان یکتا جانی ۵ ماهگی
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی