مامانا هم هفته چه علائمی دارین

۶ پاسخ

درد لگن موقع پهلو ب پهلو شدن، درد سیاتیک موقع نشستن پا شدن و‌گاهی زیر دلم درد پریودی میگیره

دردپریودی فشار شدید روی واژنم و دلپیچه ولی چند روز پیش رفتم سونو گفت دهانه رحمت بستس خداروشکر

فقط درد بین پا و سرگیجه یهویی

هیچی 😂

من که هیچ علائمی ندارم میترسم تا یکی دو هفته دیگم همینجور پیش برم و خبری نباشه

درد کشاله ران و درد واژن و لگن ولی هیچ خبری از درد زایمان نیست😑

سوال های مرتبط

مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۴ ماهگی
مامان سلین🩷😍 مامان سلین🩷😍 ۱۲ ماهگی
مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان راحیل رز تودلی مامان راحیل رز تودلی هفته بیست‌وهشتم بارداری