هم هفته های من چه علایمی دارین ؟؟
علایم زایمان چطوره ؟

۸ پاسخ

سلام گلم شوهرشماعمل واریکوسل انجام داد؟

غیر اینکه ترشحاتم بیشتر شده هیچ

منم هیچ علائمی ندارم فقط لگن درد

وای چرا هممون هیچ علائمی نداریم🤕😂🥲

کمر درد و لگن درد گاهی دارم ولی خبری از درد منظم نیست

بنام خدا
هیچی😂

هیچی
اگه زیاد راه برم یا بشینم کمرم درد میاد بعدش خوب میشه
فعلا درد نیومده سراغم
همش خدا خدا میکنم زود زایمان کنم
طبیعی هستم

دریغغغغغ از ذره ای درد با انواع روش ها اسکات زیر دوش اب گرم و بالا رفتن از پله و....😂

سوال های مرتبط

مامان سلین🩷😍 مامان سلین🩷😍 ۱۲ ماهگی