خانمای هم هفته من چه علائمی دارین؟🙄

۴ پاسخ

تهوع شدید😐کلیه درد. گرفتگی باسن. گرفتگی پا. تکرر ادرار. احساس فشار زیاد رو مثانه هست نمیدونم تو واژن هست نمیدونم 😂هرچی هس خیلی بده
نفس تنگی شدید.. عرق کردن

خیلی بچم سفت میکنه خودشو به سردلم میاد

بسیار بسیار حس سنگینی میکنم اصلا سمت راستم بچه تکون میخوره انگار شکمم تیر خورده

ترش کردن و سوزش معده کمر درد خارش شکم سرماخوردگی هم گرفتم روزا هم نمیگذره ها

سوال های مرتبط

مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۴ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین🩷😍 مامان سلین🩷😍 ۱۲ ماهگی
مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد