۶ پاسخ

تا قبل از یکسالگی اول شیر بعد نیم ساعت صبحانه میدادم الان برعکس

صبحونه

شیر کلا شیر🥴

اول صبونه دوساعت بعد شیر

دختر من که صبحونه نمیخوره فقط شیر،اگه فرنی درست کنم شاید چند قاشق بخوره

بستگی داره گاهی خوش خلقه صبحونه ولی گاهی گریه میکنه اول شیر میخوره کمی گذشت صبحونه.هرچند کلا چندوقته بدغذا شده

سوال های مرتبط