۹ پاسخ

منم یکی دو ماه بود درد و سوزش زیر سینه ی سمت راستم داشتم و بدتر شد...دکتر سونو کبد و آزمایش واسم نوشت...متوجه شدیم کیسه صفرام التهاب پیدا کرده و سنگ داره😔

عزیزم سوزش سمت راست شکمت خوب شد ؟؟ من الان اونم طوری شدم

جدی اخه من قرص کالمرز میخورم که همونایی ک دکتر داده بهم

وای منم همین طوریم گاهی آتش میگیره مامانم میگه منم همینطور بودم

والا از درد کشاله ران نمتونم بخابم یا تکون بخورم🫥

وای منم دارمممم خیلی بده 😭 نمیدونمم برا چیه اصن کجامه

اگه سینت هست بخاطر شیرافتادنه احتمال زیاد

ببخشید شما تو هفته های ۱۸ یا ۱۹ ردر کشاله ران هم داشتین؟ مال من انقد درد میکنه میزنه دردش ب واژنم

سلام احتمالا معدتون باشه

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان امیررضا👨‍👩‍👦 مامان امیررضا👨‍👩‍👦 ۴ ماهگی