۳ پاسخ

اگ حساسیت نداشته باشه طوری نمیشه ببر اورژانس واسش پماد میدن بزن اوکی میشه ولی چون بچه کوچیک ببر بهتره

نه والا تا حالا نیش نزده ولی خودمو نیش زده

مامان توروخدا جواب بدین

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۸ ماهگی
مامان آقا شاهان🫀🫶 مامان آقا شاهان🫀🫶 ۲ سالگی