امروز بهداشت بازه

۸ پاسخ

سوال منم هست

برا من همین الان زنگ زد جواب ندادم

مال ما پنجشنبه ها بسته هس

بستگی به شهرت داره اینجابازنیس یعنی تااخرفروردین گفتن پنجشنبه ها تعطیل

بله من زنگ زدم بازه گفتن میزنیم واکسن.ولی ما اصفهانیم اونجا را نمیدونم

بله بازه

اره.

آره عزیزم ولی واکسنو زنگ بزن ببین میزنن یا نه چون میگن یکی از واکسنا یک روز تاریخ انقضا داره

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۲ سالگی
مامان sepid مامان sepid ۲ سالگی
مامان دیان مامان دیان ۲ سالگی
مامان رستا مامان رستا ۲ سالگی
مامان Aniya مامان Aniya ۱ سالگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱ سالگی
مامان هانا مامان هانا ۱ سالگی