شما حس کردید توی این هفته یا هفته ی 17؟

تصویر
۱۷ پاسخ

هفته ۱۹

اره جم میکنه خودشو

من از هفته 18

تو بارداری های تعداد بالا بیشتر متوجه میشن زود تر از موعد من از ۱۳هفته حسش میکنم گاهی خیلی کم

بله بارداری اولم

آره ولی خیلی کم، دیروز بستنی خوردم حس کردم

نه هنوز حسش نکردم شاید بارداری اولمه نمیدونم چحوریه

بستگی ب جفت و اینکه بچه چندمه داره بنظرم چون من سر پسر اولم تا هفته ۲۴ حس نمیکردم ولی این یکیو از ۱۴ هفته حس میکردم

ن الان ۲۰هفته ام هنو متوجه نشدم

اره یکی دو بار حسش کردم

اره حس کردم

من هفته ۱۹ حس کردم

من از 14 هفته حس کردم

من که نه والا قبلاً مثل نبض بود که اونم میگفتن خون رسانیه هنوز نه😪

منم ۱۶ حس کردم

من ازاول مث نبض متوجه میشدم اما الان تکوناشو تو ۱۴ هفته متوجه شدم الانم ک کلاشکمم بالاپایین میکنه🤣

اره 🤩

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وهفتم بارداری