دایمتیکون چطوره؟

۳ پاسخ

برابچه من خوب خیلی

برای دختر‌من خوب بود

به دختر من اصلا نساخت افتضاح بود .دو بار دادم که هر دو بار دخترم رفلاکس شدید گرفت و خیلی بالا آورد.درصورتی که تیامیس اصلا رفلاکس نداشت

سوال های مرتبط

مامان پرنسس پناه مامان پرنسس پناه ۲ ماهگی
مامان آنیتا مامان آنیتا ۱۲ ماهگی
مامان نازنین وتیام👶 مامان نازنین وتیام👶 ۵ ماهگی
مامان جاوید مامان جاوید ۲ ماهگی
مامان آرن❤️ مامان آرن❤️ ۱۷ ماهگی
مامان ممد مامان ممد ۹ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۳ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۱۱ ماهگی
مامان گرشا مامان گرشا ۱۱ ماهگی