مامانا این کالسکه ها خوبن؟؟

تصویر
۴ پاسخ

من دخترم داره اصلا بدرد نمیخوره زود خراب میشن

من از قرمز دارم...
ارابه بهش میگن
ارابه دلیجان
برای کار راه اندازی خوبه

ولی اینکه بگم خیلی عالیه نه
معمولیه

قرمزه خوبه انگار

الان حرم بودم چنتا ازینا دیدم بستگی داره بچه جاش راحت باشه

سوال های مرتبط

مامان پندار مامان پندار ۱ سالگی
مامان نیلماه 🌙🩷 مامان نیلماه 🌙🩷 ۱۴ ماهگی
مامان رضا جونم مامان رضا جونم ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی