من دارم، خوب نیست به نظرم زیادی بزرگ و شلخته است. باید حتما دو دستی بگیریش، یه ذره که یک دستت رو برداری منحرف میشه. توی صندوق ماشین هم جا نمیشه
منم همین دلیجان دارم دوسش ندارم بدنش و طاهرش جون نداره🥲
البته دیگه هم نمیتونم بگیرم با این وسایلای گروووون😑
عزیزززم خوبه میشه ازش استفاده کرد مگه چقدر میخایم از کالکسه استفاده کنیم من دارمش خوبه ولی خب به خارجی که نمی رسه اگه وسعت نمی رسه همینو بگیر اگه که نه خارجی بگیری بهتره مسلما
مال من چیکوعه
من دارم و واقعا عصای دستمه
من داشتم خیلی بزرگ بود و یه دستی نمیشد بگیریش
برای دخترم دلیجان مینی پرو خریدم خیلی رتضیم
من دارم ازش دلیجان هست خوبه راضی ام
درسته سنگینه،اما محکمه و کلی وسیله رو همراه بچه میتونی روش بزاری حتی تو سبد زیرش
هر روز کلی باهاش میگردیم و خوبه
تو صندوق سمند هم جا میشه راحت
هیرو پرو دلیجان بگیر
منم همینو دارم خوبه راضی ام ازش
توصندوق پرایدم میزاریم
اینه براهامین
آره عزیزم من دارم دلیجان
راضی ام ازش بچه توش راحته
من دارم ولی خیلی بزرگه بزور تو ماشین جا میشه جم و جور تر بهتره
منخیلی راضیم
کل مشهدوگشتم باهاش
من دارم
بد نیست فقط تو ماشین سخت جا میشه و زیاد محکم نیست
دوسشون ندارم سنگسنن راحت باز بسته نمیشن بزرگن
جاگیر
چرخ هاشون ۳۶۰ درجه نیس
من دارم استفاده کردم اوکی هست خوبه
هرروز میریم تا پارک سرکوچه و برمیگردیم😅
بله من دارم .خیلی جنس خوبیه
من این مدل دارم خوبه فقط بزرگه و تو صندوق ماشین هاچپک جا نمیشه
من همین رو دارم الان اره خوبه ولی اگه برگردم عقب جمع و جور تر میخرم
سلام بانو اره من دارم تا الان که خوب بوده چند ماهه استفاده داریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.