۶ پاسخ

این عالیه منم دارم خیلی خوب و روون هست الان همین بالای ده تومن شده

اینا خوب نیستن...

این اصلا مسافرتی نیست،جمع کردنش هم تقریبا یه جعبه عقب پراید رو کامل میگیره
برای حرکت هم سخت جهت میگیره
من خودم ازینا دارم

من دارم آنقدر سخت تو صندوق ماشین جا میشه اصلا جالب نیست ولی محکم

من ندارم از این مدل ولی به نظر سنگین میاد سفری بخری بهتره

اره من دارم خوبه رو ب مادر هم میشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان ویهان (。◕‿◕。) مامان ویهان (。◕‿◕。) ۷ ماهگی