این عالیه منم دارم خیلی خوب و روون هست الان همین بالای ده تومن شده
اینا خوب نیستن...
این اصلا مسافرتی نیست،جمع کردنش هم تقریبا یه جعبه عقب پراید رو کامل میگیره
برای حرکت هم سخت جهت میگیره
من خودم ازینا دارم
من دارم آنقدر سخت تو صندوق ماشین جا میشه اصلا جالب نیست ولی محکم
من ندارم از این مدل ولی به نظر سنگین میاد سفری بخری بهتره
اره من دارم خوبه رو ب مادر هم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.