من حتی تو مغازه هم که میرم میزارمش تو کالسکه روی نفس منو باباش نباشه
بگیر که میشه دست راستت
انقد که خوبه
عصای دسته
برای من خیلی کاربردیه
خییییلی خوبه واسه پارک، پیاده روی، بازار
کاربردی ترین وسیله سیسمونی دخترم
از دو ماهگی هم گذاشتمش توش
الانم در هفته چند روز باهم پیاده روی میکنیم
من تو خونه هم میزارمش تو کالسکه😂😂
برای منی که هرروز بیرون میرم خیلی کاربردیه
گذاشتم صندوق هرجا میرم میبرم.پارک فروشگاه همه جا
بغل گرفتنه دائمش واقعاً سخته
عالی و کاربردی هست
بله عالیه .منکه مسیر کوتاه هم نمیتونم بغل کنم فقط کالسکه
عالیه
اگه اهل پیاده روی هستی حتما و اگه ماشین ندارید حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.