۹ پاسخ

اگه زیاد اهل پیاده بیرون رفتن هستی خیلی عالیع

منم نخریده بودم گفتم منکه جایی نمیرم جایی هم برم شوهرم میبرتم ولی الان ک دلوین سنگین شده سخته پیاده روی بغلش کنیم یه کالسکه گرفتم اولین بار توش نموند گریه کرد دومین بار یه کم موند بعد گریه کرد سومین بار یه رب اینا موند توش تقریبا هرروز یا یه روز درمیون باید ببری عادت کنه

وای عصای دستمه نباشه دیونه میشم

برای من که عالی بود ولی گهواره اصلا

اگه زیاد پیاده بیرون میری واقعا لازمه
من زیادم نمیرم ولی خریدم چون گاهی لازم میشه

حتما بگیر

به نظر من که خیلی خیلی نیازه و واجبه

عصای دستمه کالسکه

با کالسکه ی نفر امتحان کن ببین بچت وایمیسه توش

سوال های مرتبط

مامان ویهان (。◕‿◕。) مامان ویهان (。◕‿◕。) ۷ ماهگی