۴ پاسخ

والا واجب نيس من همون از پتوهاى خودش تا ميكنم ميندازم زيرش

چجوريه تشكش؟
من اولين باره ميشنوم 😐

من قنداق سوئیسی رو میذارم

کالسکه تونسیم بخریم موند تشکش، نمدونم خواهر، هف تومن شده ارزونترینش موندم برم باقسط بخرم

سوال های مرتبط

مامان ویهان (。◕‿◕。) مامان ویهان (。◕‿◕。) ۷ ماهگی
مامان ایهان💙👶 مامان ایهان💙👶 ۶ ماهگی