مامانها کالسکه خوبه بگیرم یا سه چرخه؟

۳ پاسخ

کالسکه

خب هرکدوم یه کاربردی داره دیگه الان کالسکه خوبه من خیلی راضیم تو خونه واقعا کمک کنندس

کالسکه چون زمانی که خوابه تو پیاده روی طولانی راحت میخوابه اذیت هم نمیشه

سوال های مرتبط

مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی