سلام مامانا کالسکه چه مارکی خوبه بگیرم؟؟؟
ا

۱۰ پاسخ

من چیکو با بدنه دلیجان گرفتم خیلی راضیم

کیدیلو ۶۵۳۰ پرو گرفتم راضیم

کیدیلو گرفتم

بی بی استار حواست باشه نخری

کیدیلو

من کیدیلو دارم راضی ام

من گراکو دارم که هم کالسکه و کریر گرفتم باهاش پنج تا بچه بزرگ کردم آخ نگفته

كيدليووو

در چند میخوایین هزینه کنین ؟هر کالسکه ای یه خوبی دارع

اگر جون دار سنگین میخای d900کیدیلو

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱ سالگی
مامان دلماه😘 مامان دلماه😘 ۱۰ ماهگی