۸ پاسخ

مال من چهار مرحله ای بود ۷۰۰ تومن

با بیمه سلامت ۳۶۰ت

من فکر کنم شد ۳۰تومن با بیمه تامین اجتماعی

از طرف بهداشت بری رایگانه

والا من دو مرحله ای انجام دادم سیصد و هفتاد

من ازمایش دادم دوهفته پیش هذینشم 60تومن شد

هم هفته ایم 😊
من قراره هفته دیگه برم دکترم برام بنویسه
هزینه ش رو نمیدونم و قراره زنگ بزنم از آزمایشگاه بپرسم، شما هم میتونی رنگ بزنی

من پرسیدم
گفتن بستگی به نسخه داره
چون چند نوع آزمایش گلوکز هستش

سوال های مرتبط

مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 مامان گل پسر🥹💙🤰🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان میلان طلا🩵 مامان میلان طلا🩵 ۹ ماهگی