۶ پاسخ

بهداشت رایگان انجام میده..تامین اجتماعی بیمارستان خودش رفتم رایگان بود

بهداشت انجام دادم رایگان بود

۴۰۰و خورده ای بود فکر میکنم

والا برا من چکاب کاملم نوشته بود و گلوکز و بقیه چیزا با تامین اجتماعی ۱۹۰۰ شد.

ازادش چقدع؟

من تامین اجتماعی ام با سی بی سی و تیرویید شد 400

سوال های مرتبط

مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری