۶ پاسخ

خوبه پسر منم کولیک داشت دکتر براش نوشت

واسه پسر من‌تأثیر نداشت

برا دل‌درد دخترمنکه اصلا تاثیر نداشت

بنظرم بیشتر برا رفلاکس خوبه

دایمتیکون بهتره

میگن برای اسهال خوبه و رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان شهیادوشایلین‌ مامان شهیادوشایلین‌ ۴ ماهگی
مامان نورا💚 مامان نورا💚 ۱۵ ماهگی
مامان آریانا❤️ مامان آریانا❤️ ۱۲ ماهگی
مامان پرواز مامان پرواز ۹ ماهگی
مامان محمد معین 🩵🤰 مامان محمد معین 🩵🤰 ۴ ماهگی
مامان شاهوین💙 🥹 مامان شاهوین💙 🥹 ۱ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی
مامان ❤️نیهان❤️ مامان ❤️نیهان❤️ ۱۲ ماهگی