الان انار هست خیلی هوس کردم

۳ پاسخ

اگر‌نبود رب انار شیرین پیدا کنی بخوری هم خوبه🥰

هست فکر میکنم
اما همه یخچالی هستن من تا هفته پیش میخوردم
همه یخچالی بودن انگار آب میخوردم هیچ مزه خاصی نمیدادن تازه بد مزه هم بودن

من یدونه تویخچالم دارم برای روز مبادا میخوای پست کنم برات

سوال های مرتبط

مامان عسلم مامان عسلم روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی