خانوما اسم نلین قدیمیه یا جدید 🩷🩷🩷

۱۱ پاسخ

تلفظ سخته چون اول و آخرش یکیه

بچه دوست من نلین و خیلی قشنگه بنظرم خودشم کیف میکنه با اسمش و معنیش

جدیده

نشنیدم ولی به نظرم قشنگ نیست

جدیده ولی تلفظ جالبی نداره

جدیده

نشنیدم تا الان

جدید ولی توی لهجه خراسانی ب توشک میگیم نلین

جديده

جدیده

جدید

سوال های مرتبط

مامان دِلیار🩷🐣 مامان دِلیار🩷🐣 ۴ ماهگی
مامان طنین🩷 مامان طنین🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه کوچولو 🤍 مامان جوجه کوچولو 🤍 ۲ ماهگی
مامان ملورین🩷 مامان ملورین🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هامین🩵و هانا🩷 مامان هامین🩵و هانا🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری