من بعد کلی جستجو
دلانا انتخاب کردم
دلوین دوست دارم
پناه
من ملودی دوست دارم ولی شوهرم میگه نه🥴
پس درگیریهای ذهنی بسیار الان رسیدم به یاس یا یاسمین
خدا بخیر بگذرونه دارم روانی میشم سر اسم دختر😅
بنظرم دنبال اسم جدید نباش
اسمایی که هیچ وقت از مد نمیوفتن بهترن
ما بین نیل و نیلیا و سِتین و اِلین موندیم🩷😂
منم خواستم بگم مهوا هم جدیده هم خیلی قشنگه
مهوا 🥺 خودم اگه دختر بشه مهوا میذارم
خودمم دنبال اسم دختر جدیدم ولی به جای نرسیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.