خانما .لباس نوزادی نلی یا دانالو؟

۹ پاسخ

خب نیلی میگن بهتره ولی گرونتر هم هست ولی من دانالو هم دیدم عالیه

من تحقیق کردم دانالو میگیرم

نیلی خیلی بده من ازش راضی نبودم ترک بگیر بیبی وان بیبی دانالو

من دانالو گرفتم

دانالو

دانالو خوبه واقعا

دانالو خوبه ۱۹ تیکه هاش ۱۹۰۰ ایناست

نلی فک کنم قیمتش بیشتر باشه

من سر پسراولم دانالو گرفتم واقعا هم خوب کار کرد

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حلما و فسقلی🩷🩷 مامان حلما و فسقلی🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد