بلاخره فسقلی ب دنیا آمد

۹ پاسخ

دردش چجوری بود

مبارکت باشه عزیزم

عزیزم مبارکه چند ساعت درد داشتی

مبارکه عزیزم

بسلامتی قشنگم.. طبیعی بودی؟چطور بود؟

مبارکه

مبارکت باشه عزیزم زیرسایه پدرومادر بزرگ شه
طبیعی بودی؟

مبارکه😍

خدا حفظش کنه

سوال های مرتبط

مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۴ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۲ ماهگی
مامان گندم🌾🩷🐣 مامان گندم🌾🩷🐣 ۹ ماهگی