بیمارستان ام البنین مشهد چطوره؟

۷ پاسخ

منم چند سال پیش ام البنین بودم طبیعی زایمان کردم . راضی بودم

کجا زایمان کردی بالاخره؟

دوستم اونجا زایمان داشت دیر بستریش کردن بخاطره شلوغ بودن بیمارستان
باعث شد بچه مدفوعشو بخوره و خفه بشه

افتضاحه اصلا نرو داغونت میکنن

کشتارگاه

افتضاح

الانش نمیدونم ولی من پونزده سال پیش زایمان اولم اونجا بودم( طبیعی)راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان لیانا خانوم مامان لیانا خانوم ۵ ماهگی
مامان رادوین🌹✨️🎈 مامان رادوین🌹✨️🎈 ۶ ماهگی
مامان امیــرحسین💜 مامان امیــرحسین💜 ۴ ماهگی