بیمارستان ام البنین چطوره

۳ پاسخ

دوستم رفته بود راضی بود

ام البنین میگن الان درحال جابه جاییع بستنش

من شنیدم خوب نیست بیمارستان ۱۷شهریور میگن بهتره

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی
مامان لیانا خانوم مامان لیانا خانوم ۵ ماهگی
مامان امیــرحسین💜 مامان امیــرحسین💜 ۴ ماهگی