بیمارستان ام البنین چرا جمع شده خداااا😵‍💫

۱۰ پاسخ

جمع شده چون استاندارد نبود از سه سال پیش همش جلسه میزاشتن تا جا ب جا بشه بالاخره امسال شد

عزیز زایمان کردی؟

۱۷شهریورم خوبه بری

من لیمارستان ارتش یا همون شمس الشموس زایمان کردم
خیلی راضی بودم تمیز و مرتب و خلوت
هزینشم بغیر از آمپولش ۹ونیم شد
بیمه هم ندارم بیمه روستایی دارم
برو اونجا

راستش من از بیمه خبر ندارم که قبول میکنه یا نه ولی بیمارستان تمیزی هس

نه من طبیعی زایمان کردم دکترم هم جودی بود اومد

نه هست ولی چرا امام حسین نمیای خیلی خوبه

نمی‌دونم کجا برم

الکی نگو براچی من اونجا زایمان کردم

مگ جم شده

سوال های مرتبط

مامان امیــرحسین💜 مامان امیــرحسین💜 ۴ ماهگی
مامان رادوین🌹✨️🎈 مامان رادوین🌹✨️🎈 ۶ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی
مامان لیانا خانوم مامان لیانا خانوم ۵ ماهگی