خانوما این سنو ک رفتم چطوره وزنش خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

عالیه گلم تازایمان حداقل سه کیلومیشه ولی احتمال زیادبالای سه کیلوبشه

عالیه

...
..

تصویر

منم ٣٥ هفته و ٣ روز رفتم وزنش ٣ كيلو بود

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۱ ماهگی