۴ پاسخ

بعد سونو رشد که ۲۹ هفته رفتم بازم سونو دیگه هست؟

اره منم دقیقا همین وزن بود دکتر گفت عالیه

اجی دعا کن منم برم حداقل به ۲ کیلو برسه خیلی استرس دارم شکمم کوچیکه با اینکه میگن وزن ربطی به شکم نداره ولی بازم منه خنگ نگرانم 😑

آره خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۰ ماهگی
مامان محمدآراد و پناه مامان محمدآراد و پناه ۱۳ ماهگی