۸ پاسخ

سلام من الان ۲۹ هفته ام باید کی برم من دفعه آخر سونوگرافی ۱۸ هفته رفتم.۲۳۰ گرم بود.

برامن ۲۹ هفته و چند روز ۱۳۳۰ بود
۳۳ هفته و ۴ روز ۲۲۵۰
۳۷ هفته و ۱ روز ۳۲۵۰ زده بود سونو
ولی دو روز بعد ب دنیا اومد ۳۶۰۰

من ۲۷ هفته و ۴ روز رفتم ۱۲۰۰ بود

عالیه عزیزم من ۳۱هفته وزنش ۱۶۰۰بود

نه بابا خیلی هم خوبه
تا اخره ماهت بیشتر هم میشه ۲۵۰۰ به بالا بشه تا اخر ماه عالیه

ما من ۲۸هفته دو روز ۱۲۳۴بود دکترم گفت خوبه

نه خوبه منم همین بودم

فک کنم کم باشه اگ باشه خود دکتر میگه ک چیا بحوری واس وزنش

سوال های مرتبط

مامان 🩵    💞 🩷 مامان 🩵 💞 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی