۱۰ پاسخ

من رفته بودم

من ۲۶ رفتم اولین بار

۳۱ بهتره بیشتر تکلیفت مشخصه

من ۲۸ هفته رفتم

دکترم گفت آخر ۲۹ یا ۳۰ بیا منم میخوام ۳۰هفته تمام برم

زوده، بچه ۳۰ به بعد تازه وزن میگیره

من ۳۲ رفتم

من ۲۹ هفته رفتم

بنظر من خوبه چونکه اگه کم باشه فرصت کافی واسه خوردن مکمل و تقویتی داشته باشی

آره زوده بزار بشی 31 برو حداقل

سوال های مرتبط

مامان 💗💗شیدا 💗💗 مامان 💗💗شیدا 💗💗 ۸ ماهگی
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷 تو دلیم 🩷 مامان 🩷 تو دلیم 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری